11599
Book
In basket
Podręcznik zawiera współczesną wiedzę na temat przedsiębiorstwa hotelowego w aspekcie jego ekonomiki, finansów i rachunkowości oraz organizacji, zarządzania i marketingu. W książce omówiono m.in. tendencje występujące w strukturze instytucjonalnej rynku hotelowego, struktury i kulturę organizacyjną współczesnych hoteli, podstawowe formy prawno-organizacyjne tego rodzaju podmiotów gospodarczych, politykę cenową, metody sterowania ryzykiem, współczesne koncepcje zarządzania operacyjnego i strategicznego oraz kierunki innowacyjnej komunikacji marketingowej. Podręcznik adresowany jest do studentów kierunków: turystyka i rekreacja, ekonomia, zarządzanie oraz finanse i rachunkowość, jak również do doktorantów, pracowników naukowo-dydaktycznych, przedstawicieli praktyki gospodarczej oraz wszystkich pasjonatów hotelarstwa.
Availability:
Galewice - Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 64 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 280-288.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again