11599
Book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie pierwsze, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2004. - 644, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Availability:
Galewice - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 633-636. Indeks.
Target audience note
Dla studentów wszystkich typów szkół wyższych, studiujących podstawowe zagadnienia marketingu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again